Ce este Aplicatia Dispecerat?

O platforma ce ofera facilitati de raportare a incidentelor prin intermediul unei aplicatii de dispecerat.

Despre Dispecerat

  • Aplicatia ofera o gama larga de functionalitati legate de raportarea incidentelor referitoare la elemente din domeniul public care afecteaza comunitatea.
  • Sistemul este compus dintr-o o aplicatie web, map-centrica destinata operatiunilor de back-office si dispecerat, cat si o aplicatie mobila integrata, dezvoltata pe platformele Android si iOS, destinata echipelor de lucru in teren. Aceasta aplicatie asigura facilitati de management al sarcinilor atribuite fiecarei echipe in parte, facilitati de identificare a echipamentelor de care sunt legate sarcinile primite, posibilitatea de a captura imagini legate de incident si de a identifica locatia precisa cu ajutorul GPS-ului, evidenta pasilor urmati in rezolvarea incidentului si a materialelor utilizate in acest scop. Incidentele pot fi preluate atat din platforma mobila cat si din alte surse uzuale de comunicare (telefonic, prin SMS, prin email) si sa poata fi localizate pe harta. De asemenea sistemul ofera localizarea pe harta a echipelor de interventie ale clientului, pentru facilitarea operatiunilor efectuate de dispeceri in vederea alocarii incidentelor pentru rezolvare.
  • Aplicatia ruleaza in mediu de tip cloud, prin intermediul containerelor de tip Kubernetes.
  • Aplicatia trebuie sa aiba un punct de intrare central, care leaga platforma mobila si din care se pot distribui datele intre mai multe instante, conform criteriilor de categorisire a incidentelor. Estimam ca vor exista zone de clienti publici care vor dori sa aiba instantele proprii din cauza necesitatilor de confidentialitate legate de procesele interne executate in vederea rezolvarii incidentelor raportate.
  • O parte accesibila prin intermediul browserelor web, care va fi utilizata intr-un mediu de tip back-office de catre institutiile responsabile de rezolvarea incidentelor raportate.
  • O parte mobila, care ofera functionalitatile necesare echipelor de teren insarcinate cu efectuarea operatiunilor fizice necesare rezolvarii. Aceste functionalitati includ si evidenta sarcinilor alocate echipei de lucru, localizarea acesteia prin intermediul GPS, facilitarea navigatiei pana la locul interventiei, posibilitatea de a vizualiza si captura imagini legate de incident si/sau echipamentul asociat.
Functionalitati Dashboard
  • Ruleaza in containere de tip Kubernetes
  • Foloseste baza de date in cluster
  • Punct de intrare central, de unde datele pot fi distribuite catre anumite instante in functie de anumite criterii (tipul incidentului raportat, zona, etc.)
  • Permite managementul clientilor, cu restrictionarea accesului acestora la anumite zone pe harta cat si la datele clientilor subordonati
  • Preluare incidente din diferite surse, inclusiv platforma mobila Merlin, aplicatia mobila proprie destinata echipelor de interventie, telefonic, prin email, prin SMS
  • Notificari pe diverse canale a partilor interesate de starea incidentului raportat: SMS, email, platforma mobila Merlin, telefonic – in functie de mediul raportarii si optiunea persoanelor care au facut raportarea.
  • Contorizare notificari de stare si sa afiseze incidentele pentru care nu au fost facute toate comunicarile, pentru ca operatorii sa poata face pasii necesari pentru efectuarea comunicarilor
  • Interfata de lucru cu harta GIS pentru preluarea facila a raportarilor. Aceasta interfata contine un modul de cautare rapida dupa localitate / adresa, pentru a permite operatorului pozitionarea unui incident cu un simplu click pe harta
  • Interfata de lucru cu harta GIS pentru dispeceri, in care sa se poata vizualiza pozitiile incidentelor, ale echipelor de interventie din zona respectiva aflate in responsabilitatea clientului. La selectia unui incident aplicatia arata distantele echipelor de interventie fata de incidentul respectiv si incarcarea acestora, pentru a facilita decizia asignarii la o echipa in vederea rezolvarii.
  • Interfata de lucru cu harta GIS pentru membrii echipelor de interventie, in care acestia sa-si poata vizualiza incidentele asignate sau rezolvate laolalta cu pozitionarea acestora
  • Permite managementul sarcinilor asignate echipelor de interventie
  • Dashboard si rapoarte
  • Numar de incidente pe interval, in functie de diverse criterii (zona, institutie, tip de incident, punct de lucru, compartiment)
  • Evolutia numarului de incidente pe sub-intervale ale unei intinderi de timp, in functie de diverse criterii (zona, institutie, tip de incident, punct de lucru, compartiment)
  • Durate de rezolvare (pe tip de incident, pe tip de asset, pe institutie, pe zona, pe echipa de interventie, comparativ)
  • Harti tematice & densitatea incidentelor de un anumit tip
  • Durata de rezolvare
  • Acoperirea necesarului de forta de lucru pentru interventie pe tipuri de incidente si zone si eficienta echipelor de interventie pe zone.
  • Versiune Android si iOS
  • Prezinta lista sarcinilor alocate echipei de interventie la care este asignat userul logat
  • Permite adaugarea de incidente direct din aplicatie, aceasta fiind o situatie des intalnita in domeniul public
  • Incarcare de imagini la un incident creat sau asignat, fie din depozitul disponibil pe dispozitivul mobil, fie prin capturarea lor direct din interfata aplicatiei
  • Vizualizare imaginilor asociate unui incident
  • Localizarea prin intermediul GPS-ului dispozitivului mobil 
  • Declararea tuturor pasilor efectuati in vederea rezolvarii incidentului, in vederea stabilirii duratei interventiei
  • Posibilitatea de a declina justificat sarcina primita, datorita lipsei echipamentului sau pregatirii adecvate necesare in vederea rezolvarii
  • Notificari legate de asignarea incidentelor
  • Adaugare si vizualizare de comentarii legate de un incident asignat sau de un asset regasit in sistem

Suport Dedicat

Pentru implementarea cu succes a soluțiilor noastre inovatoare și o performanta desăvârșită oferim:

  • Sistem suport 24/7
  • Mentenanta asigurata
  • Update-uri gratuite
1

Colectare Date

Spune-ne mai multe despre specificul activității desfasurate.

2

Identificare Solutie

Impreuna identificam soluțiile cele mai potrivite și eficiente.

3

Optimizare

Personalizare & optimizare în functie de nevoile tale.

Lansare

Punerea în functiune, testare și recepție soluție tehnica.

Credem că proiectarea produselor și serviciilor în strâns parteneriat cu clienții noștri este
cel mai eficient mod de a avea un impact real asupra afacerii lor.

Studii de Caz

Institutii publice care folosesc soluțiile nostre tehnice
cu succes.

img_03
Digitalizare Primarii
Îmbunătățirea interacțiunii dintre primărie și cetățeni prin...
img_06
Digitalizare Consilii Judetene
Digitalizarea activităților din cadrul Consiliilor Județene,...

Perspective pentru a vă ajuta să faceți ceea ce faceți mai bine, mai rapid și mai profitabil. Vezi Toate Articolele

Suntem Aici Sa Te Ajutam

Spune-ne mai multe despre proiectul tău