Îmbunătățirea interacțiunii dintre primărie și cetățeni prin intermediul Civic Hub

Obiectiv

Integrarea proceselor si fluxurilor de lucru specifice unei primarii in mediul online, astfel incat, sarcinile de rutina sau repetitive (de la completarea formularelor si inregistrarea cererilor cetatenilor pana la confirmarea platilor) sa se poata procesa automat sau semi-automat prin intermediul solutiilor noastre avasate de digitalizare.
De asemenea, interactiunea dintre primarie si cetateni sa poata fi transpusa si in mediul online, precum cea dintre primarie și administratiile centrale, respectiv consiliile judetene.

Rezultate

  • Management performant si eficientizarea activitatii personalului din primarie precum si a relatiei cu serviciile auxiliare sau din subordinea primariei;
  • Posibilitatea de a prelua / procesa / gestiona date sau situatii prin intermediul solutiilor tehnice inovatoare dezvoltate de catre compania noastra;
  • Imbunatatirea relatiei primarie – contribuabilii atat persoane fizice cat si juridice;
  • Transpunerea si in mediul online a documentelor emise/transmise;
  • Reducerea substantiala a duratei de procesare a solicitarilor;
  • Eficientizarea si reducerea costurilor de operationale ale institutiei;
Clic Aici
Clic Aici
Clic Aici